
Myślenie out of the box w praktyce
📷 Co przedstawia to zdjęcie❓ Słychać było o nich na całym świecie.
❌ To nie robotnicy na budowie.
✔ To przykład myślenia out of the box…
Pisali o nich dziennikarze BBC, znaleźli się też na pierwszej stronie Bild-Zeitung.
To kibice dopingujący swoją drużynę żużlową podczas obostrzeń pandemicznych.
Karnety na mecz Motoru Lublin w pandemii rozchodziły się błyskawicznie, a klub niejednokrotnie sprzedawał „luźnych” 10.000 wejściówek w kilkanaście sekund.
Co robić, gdy chce się obejrzeć mecz, a nie można kupić biletu❓
„To była totalnie spontaniczna akcja. Moja firma wynajmuje tego typu urządzenia i przed jednym z meczów zgłosił się znajomy, któremu nie udało się kupić wejściówki. Obejrzał cały mecz z podnośnika ustawionego na prywatnej działce, za drugim wirażem stadionu. Na kolejnym spotkaniu Motoru podnośników było już kilkanaście, potem 21, a ostatnio aż 31. Więcej na ten moment nie mamy” – wyjaśnia Artur Bieniaszewski z firmy AB Trans, do którego należą podnośniki.
Na tym się nie skończyło – podczas jednego z meczów swoje stanowisko pracy zrobili sobie komentatorzy telewizji nSport.
Wtedy były 32 podnośniki.
To zdjęcie otrzymało II nagrodę Grand Press Photo 2021 w kategorii: Ludzie (autor: Pan Wojciech Jargiło)
Jakie znacie przykłady myślenia „out of the box”❓
Jeden komentarz
Szerzej opisana cała akcja (z video): https://www.redbull.com/pl-pl/lublin-podnosniki-na-zuzlu-podniebny-sektor
Grand Press Photo (źródło zdjęcia): https://grandpressphoto.pl/