Blog

Blog

Komunikacja

Czy to zmierzch spotkań handlowych pt. „Kawa czy herbata”?…

Fakty są nieubłagane.
Klienci B2B coraz mniej czasu chcą spędzać z handlowcami podczas swojej „podróży zakupowej”.
Jednocześnie częściej przenoszą kontakt do kanałów cyfrowych.
To nie wszystkie zmartwienia przedstawicieli handlowych i dyrektorów sprzedaży.

Czytaj dalej „Czy to zmierzch spotkań handlowych pt. „Kawa czy herbata”? – artykuł w czasopiśmie Nowa Sprzedaż”

Jedna Książka w Tygodniu

Recenzja książki Szkolenia oparte na dowodach

Przeczytaj recenzję książki “Szkolenia oparte na dowodach” Ruth Colvin Clark i poznaj często spotykane mity szkoleniowe.
Gdzie są granice pamięci (roboczej) mózgu i jakich błędów unikać podczas szkoleń, aby tej pamięci nie przeciążyć.
Poznasz też kilka metod, które warto stosować, aby szkolenie przyniosło zamierzone efekty zarówno dla uczestnika i dla Firmy.

Czytaj dalej „Recenzja książki Szkolenia oparte na dowodach”

Nowa Sprzedaż_okładka Sprzedaż

Szefie, nie mogę teraz rozmawiać, właśnie sprzedaję przez LinkedIn!…

LinkedIn – portal społecznościowy, wokół którego narosło tyle stereotypów, co wokół mieszkańców Radomia. Wokół obu niesłusznie.

Choć, gdy obserwuję aktywności niektórych osób na LinkedIn, to mam przed oczami moją wycieczkę na lotnisko w Radomiu kilka lat temu…

Czytaj dalej „Szefie, nie mogę teraz rozmawiać, właśnie sprzedaję przez LinkedIn! – mój artykuł w Nowej Sprzedaży”